Zeurende pijn in de knie - iemand een verklaring? Ik doe niet aan loop- of springsport. Knie is wel zwak punt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Als het langdurige zeurende pijn is zo het slijtage van normaal gebruik kunnen zijn. Of een beetje gruis. Of te weinig vloeistof. Het laatste is het meest waarschijnlijk: Door weinig beweiging wordt de smering van je gewrichten minder goed onderhouden.

Ik zou als het langere tijd aanhoudt even bij je huisarts langs gaan, die kan besluiten of er iets aan gedaan moet worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een kleine ontsteking zijn. Bv slijmbeurs. Dat kan ook door fietsen komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het waarschijnlijk irritatie van het kraakbeen of je hebt er slijtage aan .
En daardoor krijg je die zeurende pijn van .
Toch maar even naar de huisarts die je even kan doorverwijzen voor een foto .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan van alles zijn. slijmbeursontsteking, opgerekte of anderszins geïrriteerde kruisbanden, meniscus, overbelaste aanhechtingen van spieren enz enz enz.
de enige die jou advies kan geven is iemand die de reden door onderzoek kan achterhalen. een (huis)arts of physiotherapeut.