Wat is de reden voor de naam die je gekozen heb op goeievraag.nl?

mijn antwoord is niet zo spectaculair, het is een verbastering van mijn (achter)naam, ik heb de bijnaam al 30jaar.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De naam Starbless is al een x-aantal jaar gewoon beschikbaar op praktisch iedere site, waar je, je moet registreren. Vooralsnog heeft niemand het lef gehad om mij voor te zijn... *GRIJNZ* Starbless is verder gewoon mijn Heksennaam. Dit wilt overigens niet zeggen dat ik mij altijd als dusdanig positioneer op een site. En zeer zeker niet op GV...

Bij een intieme vraag als deze zou het vriendelijk zijn jezelf bloot te geven door jouw antwoord op deze vraag toe te voegen. Met mijn naam wil ik de indruk wekken dat ik een zeer groot intellect bezit en zeer serieus genomen dient te worden.

Mijn echte voornaam heb ik in de loop van mijn leven al op tien manieren horen uitspreken. Deze vond ik altijd wel de leukste.

Is dat niet een heel klein beetje boel dezelfde vraag als: http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-inlognaam.5526 ??? Nou ja, mijn naam is gewoon mijn echte naam.

mijn hondje heet bailey en tja je echt naam is altijd direct zo persoonlijk he op een site waar je net binnen wandeld

Zo noemde een oom van me zolang ik me kan herinneren. Zal vanaf mijn 3e/4e jaar zijn. Nu gebruik ik hem vaak als nickname.

Bij mij is het gewoon mijn voornaam. Ik heb geen reden om een "schuilnaam" of tweede naam te hebben.

Mijn voornaam ;).

Typ mijn naam maar eens in in google. Ja allemaal van mij. Dussssss...... Eempje

Het is een verbastering van Freudiaans. Een woordgrapje dus ...

De mijne is nog minder spectaculair, het is mijn voornaam.

Bijnaam die ik al heel lang heb (vrienden hebben 'm verzonnen en zo blijft 't dus hangen...)

"View" refereert naar mijn mening/oordeel (bijkomstigheid is dat ik thuis ook van een geweldig uitzicht geniet!), tja en 2009 hoef ik niet uit te leggen...

Game-naam :P

Bij mij zijn het de eerste 2 letters van de naam van mijn zoon, daarna de naam van mijn hond en de laatste 2 zijn de eerste 2 letters van mijn eigen voornaam. Ik gebruik hem ook overal en kan me eigenlijk zonder problemen registreren, ook omdat niemand mij (waarschijnlijk) voor is geweest.

Mijn initialen. Bij mij is het ook een naam die ik veel gebruik als inlognaam omdat het meestal nog beschikbaar is.

De meeste auteurs bedienen zich nu eenmaal graag van een pseudoniem...Dat is op GV niet anders.

Omdat dat mijn doopnaam is en ik geen schuilnaam nodig heb voor niemand of niets.

Mijn nickname is een game afkorting van ''don't know'', maar wat het precies betekent ''weet ik niet''. Waarom ik die naam heb gekozen is omdat ik nog heel veel dingen niet weet. Deze nickname gebruik ik alleen hier op deze site. Vroeger op xbox-live had ik een nickname '' Dutchstoner" dat vind ik persoonlijk nog de beste, maar die kan je niet overal gebruiken zonder dat mensen gelijk een oordeel over je hebben.

Omdat ik veel vragen stel :)

Ik heb mijn eigen naam verkleind.

Mijn eerste antwoord op goeievraag.nl had met het weer te maken. Mede daarom, en vanwege mijn interesse voor weer en wolken heb ik voor een wolkennaam gekozen. Pileus is soms als een lensvormige wolk boven of rond de top van een stapelwolk te zien, en ontstaat wanneer een groeiende stapelwolk een vochtige luchtlaag voldoende optilt om daarin voor condensatie te zorgen. En nee, op mijn huidige avatar is geen pileus te zien, maar die gaat nog wel vervangen worden.

Heb m'n achternaam aangepast, en daar past deze avatar prima bij.

omdat mn haar zo doet..

vanwege mijn chinees sterrenbeeld eltigre staat voor de tijger.

deze vraag is al gesteld : http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-inlognaam.5526