Wat is de reden voor de naam die je gekozen heb op goeievraag.nl?

mijn antwoord is niet zo spectaculair, het is een verbastering van mijn (achter)naam, ik heb de bijnaam al 30jaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn bijnaam (Freaky) is een verbastering van mijn voornaam welke vaker al in gebruik is en niet zo leuk en veelzeggend als mijn huidige, waarmee ik aangeef dat ik ook buiten de lijntjes kan denken en schrijven zodat enkele "meld misbruik"en "thumb down" neuroten enigzins gewezen worden op een satirische inslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze vraag is al gesteld : http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-inlognaam.5526
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/kijk-vraag-wilt-stellen-gv.6923
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn inmiddels mensen bijgekomen mocht het je nog niet opgevallen zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje
Als ik mezelf op wil beuren na een hoge "thumb down" score wil ik deze vraag graag weer op mijn scherm toveren: http://www.goeievraag.nl/vraag/miljonair-maand.1871 maar deze is met de interne zoekmachine moeilijk te vinden, zowel niet.

Het beste antwoord

De naam Starbless is al een x-aantal jaar gewoon beschikbaar op praktisch iedere site, waar je, je moet registreren. Vooralsnog heeft niemand het lef gehad om mij voor te zijn... *GRIJNZ*

Starbless is verder gewoon mijn Heksennaam. Dit wilt overigens niet zeggen dat ik mij altijd als dusdanig positioneer op een site. En zeer zeker niet op GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (25)

Bij een intieme vraag als deze zou het vriendelijk zijn jezelf bloot te geven door jouw antwoord op deze vraag toe te voegen.

Met mijn naam wil ik de indruk wekken dat ik een zeer groot intellect bezit en zeer serieus genomen dient te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn echte voornaam heb ik in de loop van mijn leven al op tien manieren horen uitspreken. Deze vond ik altijd wel de leukste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat niet een heel klein beetje boel dezelfde vraag als: http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-inlognaam.5526 ???

Nou ja, mijn naam is gewoon mijn echte naam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb niet alle vragen op GV gelezen, bovendien zijn er sindsdien velen bijgekomen op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt voordat je de vraag stelt zoeken op trefwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist martijn...ik zag het ook ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus Kempo: http://www.goeievraag.nl/vraag/kijk-vraag-wilt-stellen-gv.6923
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de 26 antwoorden zeggen genoeg zou ik zeggen, drinken jullie je glaasje azijn maar eerst leeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@kempo, goed joh, ik lust geen eens azijn, dus zal ik het ook zeker niet gaan uitplassen, want daar doel je waarschijnlijk op. Jammer dat je dit zo opvat, ik bedoel het geenszins zo, de zoekfunctie hier op GV is zeker niet perfect. Ik had alleen de indruk dat je misschien nog wat had aan de al gegeven antwoorden op de door mij genoemde eerder gestelde vraag. Maar goed zie maar dan.
mijn hondje heet bailey
en tja je echt naam is altijd direct zo persoonlijk he op een site waar je net binnen wandeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo noemde een oom van me zolang ik me kan herinneren. Zal vanaf mijn 3e/4e jaar zijn. Nu gebruik ik hem vaak als nickname.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is het gewoon mijn voornaam. Ik heb geen reden om een "schuilnaam" of tweede naam te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn voornaam ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Typ mijn naam maar eens in in google. Ja allemaal van mij.
Dussssss......

Eempje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
?
Het is een verbastering van Freudiaans. Een woordgrapje dus ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne is nog minder spectaculair, het is mijn voornaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijnaam die ik al heel lang heb (vrienden hebben 'm verzonnen en zo blijft 't dus hangen...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"View" refereert naar mijn mening/oordeel (bijkomstigheid is dat ik thuis ook van een geweldig uitzicht geniet!), tja en 2009 hoef ik niet uit te leggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Game-naam :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij zijn het de eerste 2 letters van de naam van mijn zoon, daarna de naam van mijn hond en de laatste 2 zijn de eerste 2 letters van mijn eigen voornaam. Ik gebruik hem ook overal en kan me eigenlijk zonder problemen registreren, ook omdat niemand mij (waarschijnlijk) voor is geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn initialen. Bij mij is het ook een naam die ik veel gebruik als inlognaam omdat het meestal nog beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste auteurs bedienen zich nu eenmaal graag van een pseudoniem...Dat is op GV niet anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dat mijn doopnaam is en ik geen schuilnaam nodig heb voor niemand of niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn nickname is een game afkorting van ''don't know'', maar wat het precies betekent ''weet ik niet''. Waarom ik die naam heb gekozen is omdat ik nog heel veel dingen niet weet. Deze nickname gebruik ik alleen hier op deze site. Vroeger op xbox-live had ik een nickname ''
Dutchstoner" dat vind ik persoonlijk nog de beste, maar die kan je niet overal gebruiken zonder dat mensen gelijk een oordeel over je hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik veel vragen stel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn eigen naam verkleind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eerste antwoord op goeievraag.nl had met het weer te maken. Mede daarom, en vanwege mijn interesse voor weer en wolken heb ik voor een wolkennaam gekozen.

Pileus is soms als een lensvormige wolk boven of rond de top van een stapelwolk te zien, en ontstaat wanneer een groeiende stapelwolk een vochtige luchtlaag voldoende optilt om daarin voor condensatie te zorgen.

En nee, op mijn huidige avatar is geen pileus te zien,
maar die gaat nog wel vervangen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb m'n achternaam aangepast, en daar past deze avatar prima bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat mn haar zo doet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanwege mijn chinees sterrenbeeld
eltigre staat voor de tijger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze vraag is al gesteld : http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-inlognaam.5526
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezien het aantal reacties, je bent al nr 26 is er wel interesse naar de vrag, en zoals ik al heb gezegd; er zijn inmiddels veel nieuwe mensen bij op GV he.