Waarom krijg ik van GV af en toe ''aanbevolen'' vragen ?

Deze vragen zouden geselecteerd zijn op basis van mijn aangegeven interesses?? Ik heb mijn intresses nooit opgegeven en de vragen die ik krijg interesseren mij absoluut niet... Hoe komt GV er dan bij dat ik geintresseerd zou zijn in deze vragen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Ik kreeg ook een mail terwijl ik geen interesses had ingevuld. Volgensmij wordt het dan gebaseerd op welke vragen je bekeken hebt, of op wat trefwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Staat in de help :)

"Aanbevolen vragen zijn vragen die overeenkomen met je interesses. Dit zijn dus vragen die je waarschijnlijk interessant vind om te lezen en waarvan je wellicht wel het antwoord weet!

Je interesseprofiel wordt berekend aan de hand van je ingestelde interesses en de vragen die je als 'Goeie Vraag!' hebt gemarkeerd."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
citaat van mezelf''Ik heb mijn intresses nooit opgegeven en de vragen die ik krijg interesseren mij absoluut niet…''..... en op goeievraag klik ik nooit....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"en op goeievraag klik ik nooit…." Die informatie had ik niet :) Ik denk toch dat je een keer op "Goeie Vraag" geklikt hebt, want dit zijn de enige twee factoren waaruit het berekend wordt...
Als je op een vraag klikt om deze te bekijken en de antwoorden te lezen is volgens mij al voldoende voor gv om een interesse hiervan te maken. Bijvoorbeeld als jij veel vragen aan klikt in de rubriek computers & Internet gaat GV ervan uit dat jij dat interessant vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien dat het stopt als je het vinkje weghaalt bij ''Nieuwsbrief"? Heb ik even geprobeerd.
15 jaar geleden
Antwoord is dat je kennelijk hebt aangegeven dat je de aanbevolen vragen wilt ontvangen.
Bovenaan deze pagina zie je "instellingen" staan. Alsje daar op klikt zi je een tabblad "e-mailnotificaties" onder dat tabblad staat "aanbevolen vragen" met twee bolletjes daarachter die je aan kunt vinken. Als je het bolletje waar nee bij staat aanvinkt moet dat volgens mij betekenen dat je geen aanbevolen vragen meer krijgt.