Hoe Oud Worden Hamsters ?

Ik Heb Mijn Hamster Nu al 3 Jaar Maar Hoe oud Worden Ze ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

jouw hamster is hoogbejaard, drie is een hele leeftijd voor een hamster.
alles na zo'n twee, twee en een half, is meegenomen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt de gemiddelde hamster wordt tussen de 2 en 2,5 jaar. Ik was dan ook erg blij dat die van mij bijna de 3 gehaald heeft.
Rieneke1
13 jaar geleden
ik heb ze altijd gehad, van kinds af aan, maar het is geen combi met katten :(
van de week nog een op de ambu, die was bij een bbq aan komen lopen.
ik had 'm zo in m'n tas willen steken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch ook niet voor op de BBQ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik zat net ook aan gebarbecuede hamster te denken... Wordt je ook niet echt vol van :) Ja, hamstertjes zijn leuk... (maar een konijn vind ik toch nog net iets leuker)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speciaal als het naar de kerst loopt zeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, vandaar dat mijn konijntje destijds zo rond half december altijd een beetje ziekig was...

Andere antwoorden (3)

Hamsters worden tussen de 3 en 5 jaar oud, als je ze goed verzorgd ten minste. Kooi goed verschonen, eten geven, drinken en natuurlijk aandacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hamsters worden ongeveer 2 of 3 jaar, als ze heel oud worden kunnen ze 7 worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw hamster ontvangt al een tijdje hamster AOW. Het klinkt een beetje lullig,maar de kans dat ie komt te overlijden is op zo'n leeftijd niet uitgesloten. Maar je kunt het beter nu weten,dan wanneer het als een verrassing komt.