kunnen geesten je lichaam betreden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
11.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen smurfen je lichaam betreden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou nou toch eens op met die onzin.
Je kan wel jezelf gestoord maken!!

Antwoorden (9)

Mits de ingangen niet gesloten zijn,m.a.w. als je in die onzin gelooft, is alles mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet voor mij maar me zusje ze wil graag geesten oproepen met haar vrienden ( heb de gezegt dat ze dat niet moet doen ) maar ze wilde weten of ze dan in je kunnen zitten daarom mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niet doen. Als jouw zusje een beetje hysterische vrienden en vriendinnen heeft, kunnen die er heel beroerd uitkomen. En grappenmakers heb je overal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan met deze onzinnige en gevaarlijk spelletjes van geesten oproepen.
Ik krijg hier soms mensen die er al meer dan 30 jaar last van hebben, er zijn mensen voor opgenomen in een psychiatrische inrichting en dit is helaas geen grapje!!
Het is geen grappig spelletje, maar vragen om grote problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt volledig gelijk Eddy. Die spelletjes zijn zeer gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel gevaarlijk en TE riskant! Dan spring ik liever van een rots dan dat ik geesten oproep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof er zelf ook niet in, maar om dan het woord 'onzin' te gebruiken tegen iemand die het wel gelooft... =S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die er wel in gelooft, zal zeggen, dat MIJN antwoord onzin is! En dat mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een vriendelijk avatar- plaatje koolmeesje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee moolkeesje jouw antwoord is geen onzin, je hebt er alleen nog nooit mee te maken gehad, dus kan je het niet weten/geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zeg altijd laat iedereen in hun waarde en geloof dat zou je zelf ook fijn vinden als iemand je in je waarde laat en bij deze als ik jou was zou ik je zusje het niet laten doen het is echt levensgevaarlijk mijn moeder der vriendin kan er over mee praten wat er met haar gebeurde en in haar omgeving door dit ongein te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben het eens met Stippel: GEEN geesten oproepen!!! daar kun je heeel lang last van houden!! Er zijn zat andere manier om het astrale nivo te verkennen en ook de hogere.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik voel zelf geesten dus ze bestaan wel degelijk ik kan zelf er goed mee omgaan maar ik heb ook sommigen momenten dat ik de trap niet op durf omdat ik daar sterke energie voel in mijn kamer zit ook op sommige plekken ik voel dat er iemand achter mij staat maar ik voel ook als ze weg gaan
ja hoor dat kan, de kans is groot, dat je daar nog jaren last van hebt en dan bedoel ik ECHT LAST.
Er zijn mensen voor opgenomen in een psychiatrische inrichting!!!
Dus nooit aan beginnen aan deze onzinnige levensgevaarlijke spelletjes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat vind ik ook wil ook niet dat ze het doet..en als ze het niet doet dus geen geesten oproept kan het dan nog steeds?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een moeilijk te beantwoorde vraag van je, onder bepaalde omstandigheden lijkt het me niet onmogelijk er zijn veel verschillende meningen hierover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok dank je wel voor jullie reacties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens Ed . een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Ed, zeker als je makkelijk beinvloedbaar ben, moet je niet aan meedoen.
aangezien geesten niet bestaan lijkt me dit uitgesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je ermee bezighoudt door er in te geloven en ook door het in praktijk uit te voeren, bijv. door een Oudja-bord waarmee je geesten kunt oproepen, bepaalde uitspraken te doen waarmee je geesten kunt oproepen, etc., tja.. dan maak je ze inderdaad wakker. Dan is het maar net de vraag of je een kwade geest oproept of een goede geest. Want je hebt goed en kwaad, dus ook goede en kwade geesten. Vaak is het zo dat je kwade geesten oproept, geesten die niet hun rust hebben gevonden en rond dwalen tussen hemel en aarde. Misschien was het iemand die is vermoord, dat is natuurlijk geen leuke dood als je op die manier om het leven komt. Je zal maar net zien dat je zo'n geest oproept. Een kwade geest kan dan macht over jou nemen en jou kunnen "gebruiken" in jouw gedaante. Hij zou dan in jouw lichaam bijv. zijn/haar moordenaar kunnen terroriseren, misschien wel om zeep kunnen helpen als wraak op wat hem is/haar aangedaan.

Als ik jou was zou ik de geesten, de goede of de kwade, lekker met rust laten. Ze zijn niets voor niets heen gegaan. Want zodra je er eenmaal aan begint door het oproepen van geesten, kom je er niet makkelijk van af. Jij hebt ze opgeroepen, dus voelen ze zich ook als geroepen, letterlijk en figuurlijk.

Het is iets bovennatuurlijks waar wij, mensen, weinig weet van hebben hoe dat aparte wereldje in elkaar zit, hoe wij daar mee om moeten gaan. Dus blijf maar liever in deze wereld waar jij je nu in bevindt, houdt je daar maar mee bezig. Dat lijkt mij het beste, als je geen moeilijkheden wilt hebben. Heb respect voor de zielen/geesten en laat ze lekker met rust!

Trouwens, misschien leuk en zeker handig voor jou om te weten wat de gevolgen kunnen zijn als je geesten oproept. Bekijk de film 'Drag Me To Hell' maar eens ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geesten bestaan.

Test:
Ga op je buik liggen doe ogen dicht denk diep na en denk dan dat je valt. Herhaal dat een paar keer.

Als je vanavond gaat slapen val je in je droom en schrik je wakker.

Veel mensen vragen aan mij hoe kan dat.

Je geest is heet even uit je lijf en komt dan weer in je lijf vandaar dat je wakker schrikt.

Toegevoegd na 4 dagen:
Gewoon niet oproepen! En blij zijn met je leven!

Zo lang wij niet zeker weten of geesten bestaan kun je ze maar beter niet oproepen.

Maak je zusje niet bang maar stel haar gerust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In westerse landen geloven we niet zoveel in geesten maar zeker in andere landen in bv azie geloven ze er wel in. Ik vind de antwoorden van sommige mensen hier nogal beledigend. Er is geen bewijs dat er geen geesten zijn en ook niet dat ze er wel zijn. Zelf geloof ik er wel in. En heb dingen meegemaakt die moeilijk te verklaren zijn. Ik raad je aan eens te verdiepen in het onderwerp en voor jezelf bepalen wat juist is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen het niet met jou eens zijn is dat beledigend?
Dat zou wel kunnen kloppen want zo denken ze ook in azie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je doet je naam wel eer aan!! Ik doel op het antwoord waarin het woord idioot word genoemd.
Ik schreef dat je je kan verdiepen in een onderwerp en dan je eigen mening kan vormen. Het geloof in geesten is een onderwerp waar je het niet altijd eens kan zijn. geloof is oa gebaseerd op wat je is aangeleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel ik geen voorstander ben van het oproepen van geesten, sluit ik me wel bij Zanja en Demelza aan. Heb respect voor elkaar. Beter gezegd: Laat iemand in zijn waarde en doe lekker je eigen ding. Jouw waarheid hoeft tenslotte niet de waarheid van een ander te zijn en ook andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zij zeker 3 miljard mensen die er wel in geloven, zullen die het nu allemaal verkeerd hebben?
+1
Maak je geen zorgen, dat kan niet. Wie probeert je dat wijs te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja reken maar dat het kan!! Geesten kunnen zich ook hechten aan je als je dus bv zo'n ouija-bord gaat gebruiken, daarom NIET doen. De gevolgen kunnen zijn dat de persoon rare gedachten gaat krijgen, stemmen hoort, vreemde aandrangen krijgt...

Als je droomt, treed je meestal uit je lichaam. Veelal kom je dan weer terug bij je eigen lichaam, en het is normaal om weer terug te komen. Als je echter de geesten uitnodigt, dan kun je wel eens voor verrassingen komen te staan... Ik wil je niet bang maken, maar alleen (je zus) waarschuwen vooral geen ondoordachte dingen te doen.

Het lijkt evenwel of je ook doelt op 'betreden' zoals in de film 'ghost'. Hierin werd het lichaam van een medium (gespeeld door Whoopi Goldberg) door diverse geesten 'overgenomen'. Of dit ook een werkelijk voorkomend fenomeen is kan ik je niet zeggen. Ik weet wel dat er mediums zijn (zoals Edgar Cayce) die dit toelaten, uit eigen vrije wil, of dat er alleen maar via hun lichaam wordt gepraat (ook in een andere stem). Maar deze trekken altijd weer terug na het afleveren van de boodschap. Edgar Cayce's sessies zijn allemaal gedocumenteerd en ook zijn eigen ervaring tijdens het gebeuren.

Ik denk dat je hier niet erg licht over moet denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja helaas wel, heb zelf last. ik hoor, zie en voel ze. begon met een piep in mijn hoofd. heb ws iets opgeroepen zonder dat ik me daar bewust van was. het is verschrikkelijk. was ook op de gesloten psych terechtgekomen. nu probeer ik ermee te leven, wat best moeilijk is. al 1.5 jaar last nu. enige wat ik kan is bidden.
een jaar geleden