Een goed verjaardagscadeau voor een meisje van 13?

Mijn nichtje word binnenkort 13,
Ze houd van tekenen, maar ze houd totaal niet van winkelen en van die typische 'meidendingen'.
Ze wilt sowieso geen cadeaubonnen of geld, dus zo makkelijk kom ik er deze keer niet vanaf.
Ik heb echt geen idee wat ik voor haar kan kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
9.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het ligt eraan wat zij leuk vindt. Als ze wel van tekenen houdt kun je haar leuke tekenspulletjes geven, maar zorg er wel voor dat ze het nog niet heeft en er wat aan heeft. Het is ook handig als het geen slechte kwaliteit is, dus geen kleurpotloden van de Action. Het ligt er vooral aan wat haar hobby’s zijn. Als ze een boek of film heel leuk vindt, kun je haar ook iets geven in dat thema. Over het algemeen houden meisjes van 12 jaar niet zo van ‘kleur je eigen stickers’, omdat dat misschien een beetje te kinderachtig is of dat ze het niet gaat gebruiken, maar dat verschilt per kind. Het ligt er dus vooral aan wat voor meisje het is.

Antwoorden (8)

bij verschillende hobbywinkels, maar ook bij drogisterijen zoals kruivat of etos kun je pakketjes kopen met een schilderdoekje, een setje kwasten en plakkaatverf.

vorig jaar heb ik mijn neefje die 12 werd 2 kaartjes voor de bioscoop gegeven, zodat hij met zijn vriendje een leuke film kon gaan kijken (met op de kaart erbij dat ik hem zou brengen en ophalen)

Toegevoegd na 10 minuten:
of een leuke cd van haar favoriete soort muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Hello Kitty dingen zijn erg populair. Of koop een armbandje en ketting of oorbellen en nagellak. Gezichtsmaskers kunnen ook.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik las dat ze juist WEL daar van houdt. Vroeg in de ochtend he.

Koop anders een tekenset of maak er zelf een set van. Maar armbandjes doen het altijd goed. Of koop pennen voor school. Een VVVbon is ook altijd leuk of een bioscoopbon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze houdt niet van meidendingen, kiger.
Een schildersezel met een doek en penselen en verf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mss is het wel leuk om haar eens mee te nemen naar een tentoonstelling of bijv. naar het Rijksmuseum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kleurboek rosie flo € 6,95 Prinsessen, badgasten, meisjes en mevrouwen. Ze missen allemaal hun hoofd, benen en armen. Die mag je er zelf bij tekenen en daarna inkleuren!

Dit teken- en kleurboek is een waar kunstwerkje. In Engeland worden ze zelfs verkocht in de museumwinkels van The National Gallery en Tate Modern in Londen.

Er is ook een leuke variant met 75 kleur-je-eigen stickertjes.

Super uitnodigend voor kinderen om direct mee aan de slag te gaan: 36 pagina's creativiteit. Een origineel kadootje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles is natuurlijk afhankelijk van je budget.
Als ze niet van winkelen houdt, kun jij dat misschien voor haar doen, en haar verrassen met een leuk t.shirt of iets dergelijks.
Misschien een is een boekje over mantra-tekenen een idee, je kunt er dan ook kleurpotloden bij doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verras haar::
maak zelf een 'tegoed-bon'
met daarop, goed voor:
1/ samen een dagje naar de Zoo
2/ samen een boottocht maken
op afspraak uiteraard.
neem je fototoestel mee
beleef een leuke dag samen.
en ze kan zelf kiezen.

mijn neefjes en sommige vrienden geef ik vaak zo'n bon
en het is een gezellig dagje samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef een aantal lyrapotloden, een grote puntenslijper (zijn dikke potloden)! Daar kun je echt lekker mee tekenen en kleuren, superkwaliteit en je koopt ze per stuk.