KPN of TELE2?

Als je kijkt naar de totaalpakketten van bellen, interactieve tv en internetten.Welke is beter? KPN is 10 euro per maand duurder.... maar ook beter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Van KPN naar tele 2 overgestapt, puur vanwege de prijs. Toen ik een storing kreeg is deze keurig afgehandeld door Tele 2, maarrrrrrrrrrrrr dit duurde wel langer als toen ik bij de KPN zat.
Lijn doormeten gaat bij de KPN direct en met wat mazzel staat er vervolgens binnen een paar uur een monteur op de stoep, bij Tele 2 duurde deze procedure 4 dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

TELE 2.
Ik heb zulke slechte ervaringen met KPN, voo rmij nooit weer.
Slecht bereik, erg duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Tele2 en zeker geen problemen mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je nog even wacht dan komt tele2 ook met een aanbieding voor kabel tv waar je ook woont, upc of ziggo gebied etc
13 jaar geleden
Tele2 is zelfs een onderdeel van KPN.
Ik heb goeie ervaringen met KPN.
Ze hebben goeie service, leuke prijzen en goeie ontvangst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb KPN kam helaas niet anders daar we geen kabel hebben bij onze woonboot ,anders was kpn er al lang uit gegooid