Ik denk dat wij in NL maar twee soorten M&M's kennen, met pinda's en zonder pinda's. Als je gaat kijken in de VS zijn er veel maar soorten. Als ik even snel op de homepage van M&M's kijk kom ik al tot 13 verschillende soorten en blijkt het ook mogelijk te zijn om je eigen tekst er op te laten zetten waarbij je kunt kiezen uit 22 verschillende kleuren, dit maakt het aanbod dus oneindig.
In de VS zijn ook diverse M&M's stores.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een stuk of 9

De populairste en meest geproduceerde M&M's-variant is de variant met de pinda omgeven door melkchocolade (het laagje chocolade bevindt zich tussen de pinda en de buitenste gekleurde suikerlaag). In de Verenigde Staten en sommige andere landen bestaan er ook nog een aantal andere varianten:karamel, toffee, crispy, amandel, pindakaas, witte chocolade (met en zonder pindas) en pure chocolade. Naast chocolade, suiker en de eventuele pinda bevatten M&M's cacaomassa, botervet, lactose, zetmeel, glucosesiroop, Arabische gom en diverse kleur- en smaakstoffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je de kleuren?
rood, geel, blauw, bruin, groen, oranje = 6
Bedoel je de soorten?
Peanuts, choco, crispy.
Bedoel je hoeveel in aantal?
Geen idee :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er op de hele wereld vele miljoenen m&m zijn. Heel veel dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons (In de gehandicaptenzorg) zijn het Middelen en Maatregelen, mag je iemand fixeren, opsluiten of op een andere manier in bedwang houden. Hoeveel het er zijn weet ik niet zo. Er worden er vijf genoemd in verschillende bronnen.

afzondering
separatie
toepassen van vrijheidsbeperkende maatregelen
toediening van medicijnen
toediening van vocht en/of voeding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt nu m&m's in de volgende smaken:
Geel( met een pinda erin)
Bruin(zonder iets erin)
Blauw(die is crispy vanbinnen)
Rood(met pindakaas. Misschien alleen maar in amerika verkrijgbaar..niet echt aan te raden)