Waarom moet een vraag minimaal 10 karakters bevatten?

De vraag "Werk jij?" bevat maar 9 karakters.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Tja, je moet ergens een grens leggen he.
Nu vraag ik me trouwens af wat de vraag Werk jij voor een toegevoegde waarde heeft, maar goed.

Tipje, probeer het eens met "Werken jullie?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd, de grens is gesteld om er zo ervoor zorg te dragen dat de (eerst zichtbare) vraag goed geformuleerd word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan ik me in vinden, alleen vind ik de grens 10 wel hoog. Er zijn wel meer vragen die ik kan verzinnen. Het had toch ook 5 kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er wel vragen bestaan van 10 karakters ;) en zoals je zelf al aangeeft, vragen van 5 karakters bestaan niet, je kunt natuulijk wel vragen stellen zoals: En? Wat? Hoe? Maar die doen niet toe aan het verbreden van kennis.

Andere antwoorden (3)

Je zou de vraag ook anders kunnen formuleren.

"Werk jij?" zou je ook kunnen schrijven als "Heb je werk?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werk jij.... ? heeft wel genoeg karakters...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, dat is wel raar.
Bij de richtlijnen op goeievraag.nl staat Vormuleer je vraag kort en krachtig.
Misschien kan je achter de vraag "Werk jij"een extra vraagteken zetten?