Zaaltje huren voor een verjaardag - wie weet iets betaalbaars?

Ik wil graag een supriseparty organiseren voor de 30e verjaardag van mijn vriend. Nu is ons huis daar veel te klein voor, en ben dus op zoek naar een leuke betaalbare lokatie in Amsterdam. Op de lokatie zelf moet er een dansgelegenheid zijn dus mogelijkheid tot het draaien van muziek mbv een installatie of DJ.
Ik wil zelf de drankjes regelen of er moet een leuk aanbod zijn mbt tot de prijs van de zaalhuur incl drankjes. Personeel is niet nodig.
Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (3)

Veruit het goedkoopst en vaak erg leuk is een zaaltje regelen in het plaatselijke buurthuis. De zaalhuur valt erg mee, je kunt zelf de drank inkopen en eventueel zelf iemand achter de bar zetten (of daar personeel van het buurthuis voor vragen). In Amsterdam moeten er legio van dergelijke gelegenheden zijn. Ook gebouwtjes van verenigingen komen hiervoor uitstekend in aanmerking. Gewoon even de wijk in en kijken wat er op dat gebied in je omgeving is en de stoute schoenen aantrekken. Alles waar je zelf de drank en de cd's kunt regelen is binnen een redelijk beperkt budget te organiseren. Zodra je met een bar//cafe of dergelijke in zee gaat, zullen de kosten omhoog vliegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buurthuis e.d. dacht ik ook:+
Er zijn in Amsterdam wel 7 scoutinggroepen.
Misschien willen die hun locatie, clubhuis, ook wel verhuren voor feestjes.
Ze hebben altijd geld nodig.

Dat geldt ook voor andere verenigingen,
sportclubs e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen informeren bij jeugdverenigingen , b.v. Jong Nederland of Scouting . Die willen zo wel eens de kas spekken. In Limburg weet ik dat dit kan. Succes.