Is er een mogelijkheid om kinderlijke maleisische programma's te kijken op tv of pc

Ik wil maleisisch leren praten door een beetje kinderlijke programma's te kijken in die taal, kan dat via de tv op pc.

zoja hoe/waar.

en hoelang moet je daar dan ongeveer mee bezig zijn

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel uiteraard zoiets als Nickelodeon programma's (meer nick junior)

Toegevoegd na 12 uur:
dit is btw een ander filmpje dan eerst. als het goed is is deze wel van maleisie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Amadea
13 jaar geleden
Mooi liedje, maar er is geen woord Maleis bij. Volgens mij is het Japans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
owke, dan verwijder ik hem weer

Antwoorden (3)

ik denk niet dat je het op de nederlandse tv vind maar op deze site kan je wel in die taal op kleuterniveau de taal leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dat is nederlands en niet Malaysian
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben serieus hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan heb je niet goed gekeken tante lien leert kinderen maleisisch je moet ff naar beneden gaan en niet meteen op een min drukken
ik neem je vraag ook serieus anders had ik het niet opgezocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen - gegeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je mij misschien een link geven van een liedje in de maleisische taal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je klikt op de link die ik je gegeven heb
scroll naar beneden op een gegeven moment zie je tante lien blabla en dan moet je ergens opklikken ze leert kinderen die taal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan het echt niet vinden hoor
Bij de volkshogenschool, kun je in de avonduren Prima Bahasa Indonesia leren een tal die nagenoeg gelijk is aan Maleis, en door de indonesiers ook zo wordt genoemd. Zij ook leerboekje voor te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je wat video's, misschien ook wel te gebruiken:
http://www.youtube.com/watch?v=sNn4m_7HluI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ajPZsB8GMQw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=INo9qdHUr0k&feature=related

Toegevoegd na 16 uur:
Dit is volgens mij online schooltelevisie uit Maleisië:
http://www.tv3.com.my/readingroom/schoolattack/index.asp
Nog meer Maleisische tv-zenders kan je vinden via http://www.onlinetvplayer.com/tv-channels/malaysia.htm
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sama sama
Amadea
13 jaar geleden
Omdat je bij de vorige vraag aangaf geen fouten te willen maken, hierbij de volgende informatie: 'Bedankt' is in het Maleis 'Terima kasih' en als beleefde reactie zegt men dan meestal 'Sama-sama' oftewel 'Geen dank'.
P.s. de nieuwe video-link werkt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
owja, dom van mij heb ik verkeerd vertaald van mij zelf. en welke videolink werkt niet
Amadea
13 jaar geleden
Die onder Trefwoorden staat:
http:www.youtube.comwatchv=ijmvnxaa8fa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
owke, ga ik dan nu even aanpassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
terima kasih (voor de nieuwe link)