Waarom zijn er geen losse SMS-bundels te koop maar wel losse Prepaid kaarten voor je telefoon?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Prepaidkaarten zijn over het algemeen in gebruik voor het telefoneren en smsen.

Als je een losse sms bundel wilt dan zal je dat bij een provider afsluiten omdat in NL het niet toepassing is.

Voorbeeld is Amerika, daar heb je een ''Pager'' waar je alleen maar mee kan smsen en dus niet kan bellen.

Waar je deze abbo's kan vinden weet ik helaas niet.
Maar als je even in de bron kijkt kom je misschien iets verder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met losse prepaid kaarten kun je behalve bellen ook sms-en. Ik snap het nut van een losse sms-bundel dus niet.

Als je al een telefonie abo hebt kun je ervoor kiezen een sms-bundel op te nemen bij je abo. Dan betaal je dus een van tevoren vast gesteld bedrag per maand voor een aantal sms-en over deze periode.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan heb ik het dus over. €15,- per maand; onbeperkt SMS-en. Zit weldegelijk nut in.