hij zal wel dorst gehad hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of in het bad, dat kan ook nog.
gedurende de nacht verzeilen ze daar, en komen niet meer weg.
de wanden zijn te glad voor ze om tegen op te klimmen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar zouden ze als nog niet de volgende dag er in moeten liggen, ik zie nooit echt spinnen hoor :)
Omdat de wasbak ook tot het huis behoort, zitten ze daar ook. Op de toiletbril heb ik ook al meegemaakt en dat midden in de nacht . Nog nooit zijn zo veel mensen zo snel wakker geschrokken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
puur toeval, ze kunnen overal zitten. als ze vanaf het plafond naar beneden komen kunnen ze zo in de wasbak terecht komen
13 jaar geleden
Misschien wilde hij even z'n pootjes wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oja een spin met zweetpoten is echt ranzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, da's nog eens dierenliefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het wassen van je voeten gebruik je toch een bidet? Rare spin...
ze geraken daar omdat de wasbak wit is, en veel insecten van nature naar heldere oppervlakten vliegen. Op lichte oppervlakten vindt een spin dus eerder een prooi. Dat is ook de reden dat rondom de buitenlamp vaak veel spinnen bivakkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij was boven aan het plafond met 'n creatief webje bezig toen het draadje brak. Was een hele val naar beneden!
Een ongeluk komt nooit alleen.
Toen bleek de wasbak ook nog een glijbaan!