wat wordt bedoeld met Bestand

Bij de mediamarkt sollicitatie op internet staat:

*bestand (plus iets om een bestand in te uploaden)

maar wat voor bestand moet ik hier uploaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb al mijn gegevens al moeten invullen, dus:

naam
telefoonnummer
adres
schoolopleiding

enz.
.............................................................

alleen nog geen:

hobby's, cursussen en dergelijke dingen ingevuld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

We raden u aan documenten die van belang zijn (cv, diploma's, referenties) als bijlage bij uw sollicitatie toe te voegen. Dat kan als pdf of rtf-bestand en in iedere bestandsindeling van de Microsoft Office-programma's, met een maximale grootte van 4 MB.