Weet iemand een zaak waar je je mobiel camera etc kan laten op pimpen met een sticker op de achterkant van je mobiel of helemaal op je mobiel?

Ik heb in Maastricht een winkeltje gezien dat MobileArt heette maar die is opgeheven en daar kon je je mobiel etc op pimpen etc...

Toegevoegd na 21 minuten:
en dan kon je je eigen plaatje kiezen voor op de sticker die dan op je mobiel ipod etc komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nou kijk. Wat kan, dan doe je zelf naar de winkel en dan zoek je stikker en dan dat als je dan zeg maar dan denk je "leuke stikker!" en dan plak je op de mobile. En of dat dan doe je de lege witte etiketster en dat je dan zelf de afbeelding teken je drop of print je drop en dat je dan zeg maar die plak je dan op de mobile.
En wat mevrouw Harm, dat is mijn vriendin, die heet Neel, die heeft met lijm enzo en kralen en die dan op de mobile geplakt en dat was ook helemaal versiering. Maar! wel pas dat je adn weer belt dat eerst de lijm droog is.

Toegevoegd na 17 seconden:
adn moet zijn dan, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de winkel kan je zelf stikkers kopen en zelf er op plakken