Hoe vraag je kinderbijslag aan in Luxemburg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (2)

Geboorte doorgeven aan de svb bank, dit kan telefonisch.
Je krijgt dan een aanvraag formulier.
Kijk op onderstaande link

Ik ben er wel vanuit gegaan dat je recht hebt op kinderbijslag, ook dit kan je op de site nalezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U moet een aanvraag indienen bij het nationaal fonds voor gezinsbijslagen (Caisse nationale des prestations familiales). De aanvraagformulieren kunt u afhalen bij dit fonds of op het gemeentehuis. Op het aanvraagformulier staat vermeld welke bewijsstukken vereist zijn.

Indien uw kinderen niet bij u in Luxemburg wonen, moet u bij uw aanvraag ook het formulier E 401 voegen, waarop de samenstelling van uw gezin wordt vermeld.