Hoe haal je het meeste uit een waardebon van 12,50,5,00 en 50 euro voor gratis boodschappen ?

Toegevoegd na 11 minuten:
Het gaat om de volgende supermarkten: EMTE, Plusmarkt en Jumbo.

Kun je beter alles kopen wat je normaal niet zult kopen of alles kopen in de reclame, wat je normaal ook koopt/lekker vind ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Door alleen de dingen te kopen die je normaal ook zou kopen. Dus nu niet opeens biefstuk en luxe aardappeltjes gaan eten als je dat normaal niet eet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door niet minder dan het bedrag van de waardebon te besteden indien je de waardebon inlevert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt het echt uit? Als je weinig geld hebt, zou ik de gewone boodschappen ermee betalen. En anders is het misschien juist leuk er eens dingen mee te kopen die je anders niet zou aanschaffen.
Of inventariseer je voorraadkast, bedenk wat je regelmatig eet en sla een voorraad in.