Pluisjes op zwart t shirt hoe verwijder ik niet

Zwart shirt gekocht, zit nu al onder de pluis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.7K
Amadea
13 jaar geleden
Door gewoon niets te doen verwijder je ze niet....

Antwoorden (10)

Met breed plakband of een zelfklevendde roller van Blokker. C.a. 2 Euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar bestaan speciale pluis-kammetjes voor:
http://www.deknopenshop.nl/full5505163.jpg
Je hebt ze ook in borstelvorm, meestal wit met rode bekleding.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.twenga.nl/dir-Wonen,Opbergmiddelen,Kledingborstel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een kleefroller, hebben ze wel bij de blokker of marskramer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In eerste instantie proberen met een kleefroller en als dat niet voldoende is met een scherp scheermesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wassen in goed wasmiddel voor donkere was zou wel eens kunnen helpen.
13 jaar geleden
Wat ook een goed alternatief is als je geen kleefroller hebt is een nat washandje. Als je met een nat washandje over het shirt of overhemd gaat blijven de pluisjes daar aan plakken. Spoel het dan af en herhaal tot het shirt weer donker is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik een borstel die speciaal is voor het verwijderen van pluisjes, haren enz.
Het werkt uitstekend de borstel is wit met rood fluweel.

http://www.relatie-geschenken.nl/produc ... nlepel.jp

Toegevoegd na 3 minuten:
Bron is verkeerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vochtig washandje als je geen kleefroller in de buurt hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen kleefroller hebt, het shirt in een emmer met zout zetten, lekker laten trekken en dan goed uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een droger hebt, kun je hem daar ook in doen.