Een naam voor een blog?

Ik zoek nog een naam voor een toekomstige blog.

Voorwaarden:
*er moet een .nl domein voor beschikbaar zijn.
*als je het in google typt dan moet er niks raars uitkomen of een andere blog uitkomen.

Toegevoegd na 50 minuten:
Op de website ga ik eigenlijk over van alles schrijven oa. grappige dingen en het internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Misschien is het wel belangrijker om te vertellen waarover je GAAT schrijven.

Die andere 2 voorwaardes zijn niet zo lastig.

Als jij veel gaat schrijven komt jouw blog beter in de rankings dan rare websites.

Als je naam uniek genoeg is kom jij ook altijd bovenaan in google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je hier iets mee.

http://gzzt.org/pages/weblog_name_generator.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal je matsen, onderschrijver.nl is nog vrij..denk maar eens over na...best een goede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeieblog.nl