Wat moet ik op vakantie in Carihuela (Costa del sol/Torremolino's) zeker gaan uitproberen?

Yes! 28 juli vertrekken we naar Carihuela, ik heb er echt zin in. Weet iemand nog leuke dingen wat ik er allemaal kan gaan doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neem een vaccin mee tegen de nieuwe griep...

Het beste antwoord

Dezelfde dingen als die ik ga doen natuurlijk! ( ik ga vanaf midden juli t/m augustus in de buurt van malaga vakantie houden )

Dus in ieder geval:

Naar het plaatselijke waterpark gaan ' aqualand torremolinos'.

Naar Gibraltar gaan ( aapjes kijken )

Lekker naar het strand gaan, uitgaan, tapas op terrasjes eten en genieten van de zon:)

Veel plezier!