Waarom geldt de Actie WK van Wehkamp: Nederland Kampioen jij een gratis tv niet voor iedereen?

Als je de voorwaarden bekijkt staat er bij dit geldt niet voor de medewerkers (en hun familie) van wehkamp BV.
Maar als een familielid een tv heeft gekocht op hun eigen naam en de vraagprijs heeft betaald (zonder korting van de medewerker). Waarom is het voor Wehkamp een reden om familie buiten te sluiten voor de actie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Deze voorwaarden worden altijd ingezet bij prijsvragen, om te zorgen dat alle schijn van valsspelen de kop in wordt gedrukt. (Naam van familie bovenaan de lijst zetten ofzo) Dit zal dan in dit geval niet nodig zijn, maar waarschijnlijk wettelijk verplicht
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit gebeurt heel vaak.

De organisator zou het niet leuk vinden als de prijs binnen het bedrijf valt. Met familie wordt overigens huisgenoten bedoelt en niet neven nichten ooms en tantes.