Wat te doen bij onkunde bij het AMK

Ik heb een vraag gestelt over wat je moet doen bij verdenking van iets ergs. Munshausen by proxy. Antwoorden daar brachten mij bij het AMK. Nu belde ik dat vandaag. Kreeg een nummer van de regio die het betreft. Die gaf mij een ander nummer. Dat mij weer een ander nummer gaf en zo 7 nummers verder heb ik nog steeds niemand gesproken. Tja wat moet je hier nou weer mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dreigen om de pers erbij te halen.

Jeugdzorg en AMK zijn als de door voor publiciteit.

Dan word je plotseling anders behandeld. Probeer het maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via de link hieronder krijgt u de contactgegevens van de regiokantoren van AMK. Via het adres of het telefoonnummer zou u in contact moeten komen met de juiste personen.

Wellicht heeft u deze gegevens al gezien. Misschien moet u dan morgen gewoon nog een keer proberen, want kan natuurlijk zijn, dat u door domme pech vandaag alleen koekenbakkers aan de telefoon heeft gekregen. Misschien krijgt u morgen wel mensen aan de lijn, die wat kordater te werk gaan en niet alleen maar doorverwijzen naar een ander.

Trouwens, als u kennis heeft van een gepleegd strafbaar feit, dan kunt u ook aangifte doen bij de politie. U heeft dan wel iets meer nodig dan alleen een verdenking. Anders kunt u een melding maken. De politie heeft goede contacten met ketenpartners en moet u ook verder kunnen helpen.
13 jaar geleden
suc6 volgensmij moet je gewoon het amk kunnen spreken bel anders nog een keer of probeer deze site suc6 em sterkte