Wat houdt het in als iemand tegen je zegt: jij bent 50% grijs?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik ben nog helemaal niet grijs... qua haren. Zeker niet voor 50%!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50% grijs?
- voor de helft oud
- voor de helft saai
- op de helft van je leven? In welke context moet ik die opmerking zien?
Waar was je? Met wie was je aan het praten?
En waarover?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is de helft van mijn leven????
Ik zit tegen de 40 aan te hikken. Saai, dat kan. Oud niet. Context weet ik zelf niet. Het was een opmerking die ik zelf kreeg nadat ik een opmerking had gemaakt.
In de lunchpauze. Het ging over van gelder die zo veel snel en makkelijk praat. Ik zei dat zijn hoofd er ook naar gemaakt is. Een grote voorhoofd wat bij hem goed te zien is (hij is kaal). Dat daar het spraak in verwerkt zit. Ze wisten niet goed of ik een grapje maakt of dat het serieus was. Ik moet een week wachten voordat ik het antwoord op deze vraag krijg van die collega.

Antwoorden (3)

dat je eigen haarkleur 50% is en grijs 50%
dus heb je van dat peper en zout kleur haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de helft van je haren grijs is.

En de rest nog volgt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je al heel wat van je energie kwijt. Tijd om op te laden, de gulden middenweg te kiezen. Leren pauze nemen tijdens je lessen is ook onderdeel van de les.

Het leven van een ander aan de ander laten, die ziel wil die lessen. Jouw ziel wil jouw lessen, niet die ander z'n lessen.

50/50 : spirituele wereld / materiële wereld.
Jij bent hier voor jou, anderen helpen heeft geen prioriteit. Er zijn vele die kunnen helpen, leer te zien dat je het niet allemaal zelf hoeft te doen. Wees geen 'helper', help gewoon waar hulp gevraagd wordt maar zoek het niet, trek het niet aan.

Ik heb één keer iemand ontmoet die bijna zwart overkwam, die kon geen energie meer geven alleen ontvangen. Ondertussen gaat het gelukkig een stuk beter met haar.