Zijn de prijzen van sigaretten op de Waddeneilanden hoger dan de prijzen op het vaste land?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nee, die prijzen zijn gereguleerd; voor het overige zal je wel merken dat de meeste spullen in de supermarkt wel duurder zijn. Oók benzine en gas trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nog geen jaar geleden op Vlieland geweest: nee, de enige tabakzaak hanteerde dezelfde prijzen als op het vasteland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor ik betaal net zoveel als jij daar betaald wij zij behoren ook gewoon tot de nederlanden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, ook op de Waddeneilanden ben je gewoon in Nederland met het Nederlandse belastingtarief.