Waar kan je het best een goedkope, nieuwe motorhelm kopen?

Ik heb een motorhelm nodig. Hij moet echt heel goedkoop zijn maar wel genoeg bescherming bieden. In welke winkel of site kan je dat het beste kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Op onderstaande sites kun je redelijk betaalbare helmen kopen, maar of echt goedkoop en goede bescherming samengaan kan je jezelf afvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kijk op Marktplaats, maar overtuig je er wel van, dat de helm niet eerder bij een ongeluk betrokken is geweest. Dit i.v.m. verborgen gebreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Lidl hebben ze vaak goedkope aanbiedingen. Ook motorhelmen. Hoop wel dat jouw maat er bij zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een motorzaak moet je dan opletten op de aanbiedingen.
Zo heb ik voor 125 euro een gloedje nieuwe shoei gekocht.
Een goed merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Internet en motorbeurzen koop je d'r vaak eentje voor 'weinig'. Maar, koop nou a.u.b. een goede en goedgekeurde helm. Je hebt maar één hoofd en een ruilhoofd voor mensen hebben ze nog steeds niet......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij discounters als Aldi en Lidl, liggen geregeld motorhelmen in de winkel. Zijn meestal rond de 35 euro.

Het klinkt misschien niet heel erg betrouwbaar, zo'n helm van de supermarkt, maar er hoeft niks mis te zijn met de kwaliteit.Het is belangrijk dat de helm een Europees keurmerk heeft. En verder moet de pasvorm goed zijn. Daar komt u dus pas achter als u hem opzet.

Tip is wel, dat als u geen goed passende helm vindt, onder de goedkope modellen, u beter wat meer geld uit kan geven, voor een echt goed zittende helm. Uw gezondheid is toch uw grootste bezit, en daar moet je niet onnodig op besparen.