Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou je met kunnen doen met leuke foto's van je schoonvader voor zijn 50e verjaardag ?

Het zijn allemaal super leuke en gekke foto's met mijn schoonvader en af en toe samen met mijn schoonmoeder.

Ik kan ze allemaal afdrukken, maar wat kan ik er dan meedoen ? Graag wil ik iets creatief/unieks maken.


Ideeën zijn van harte welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Een collage maken. met die foto's en je kan er ook teksten tussen schrijven. en je hebt gelijk iets leuks voor in die woonkamer (of waar dan ook)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een colage maken.. of in een lijst! met verschilllende vakjes (ook cool)

bij xenos of action een supergroote lijst kopen voor weinig en klaar=kees!

grt!

Toegevoegd na 3 minuten:
je kan er oo bij scrappen is ook wel leuk!
leuke stickers en papiertjes halen bij action enzo is wel super leuk ook om te doen! en daar dan een boek van maken!

Toegevoegd na 4 minuten:
je kan er oo bij scrappen is ook wel leuk!
leuke stickers en papiertjes halen bij action enzo is wel super leuk ook om te doen! en daar dan een boek van maken!
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een hele leuke foto laten afdrukken op een T-shirt
en aan je schoonmoeder er een van hun samen op een keuken schort
of foto's op een placemat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verjaardagskalender er mee maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inscannen en op een digitale fotolijst zetten. Het kado wordt dan de lijst waarop alvast een aantal leuke foto's staan zodat hij het ding meteen kan gebruiken en jij hem kan vertellen hoe het werkt.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Een collage maken wordt hierboven als gezegd. Dus dat is niet meer uniek.

Simpel op een groot wit vel. Of met punaises op een kurkbord.

Dus afdrukken die foto's en afscheuren. Het gaat om de mood. Dus de emoties van je schoonvader/moeder. Blijdschap, vreugde, plezier, maar ook zeker verdriet, en de negatieve emoties.
Een totaal plaatje.

Toegevoegd na 34 seconden:
Ik bedoel dus: een MOODBORD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt in windows movie player; daarmee kun je met je foto's en een muziekje een diapresentatie maken. Je voert een liedje in en alle foto's en kan daarna nog monteren. De tijdslijn helpt je om op bepaalde momenten in de muziek de foto's langer te laten zien.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding