overlijdingsadvertentie

heb net te horen gekregen dat de moeder van me schoonzus is overleden.
en wij willen graag een advertentie plaatsen om ons medeleven te betuigen
wat kost dat ( niet dat geld een rol speelt maar heb een uitkering daarom ) en hoe gaat dat moet je daarvoor bellen of ergens heengaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Kost wel erg veel geld.
Van 70 cent tot 3 euro met millimeter!

Ik zelf zou dat nooit doen, zeker niet met een uitkering.

De mensen waar het om gaat, zijn net zo blij
met een kaart met persoonlijke tekst. Denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ligt geheel aan welke krant. Een landelijk dagblad is veel duurder dan een lokale krant.

Kijk even op onderstaand linkje daar vind je tekst en uitleg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is erg afhankelijk in welke krant je de advertentie wilt plaatsen, maar in elke krant staat wel een telefoonnummer die je kunt bellen om de advertentie z.s.m. te plaatsen.
Kostenindicatie bij een lokale krant, en een 'beetje' advertentie ongeveer €500
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je belt naar de advertentieafdeling van de krant, hoor je gelijk de kosten. Zij helpen je ook met het opstellen, de tekst van de advertentie.
Het kan best kostbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Mirr;

Gecondoleerd; overlijdensadvertenties kun je online of telefonisch opgeven maar ook aan de balie van de krant waarin hij moet worden geplaatst. Hieronder een voorbeeld van de tarieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allereerst gecondoleerd... de kosten van zo n advertentie kunnen sterk varieren van een paar tientjes tot honderden euros. ligt aan het dagblad waarin je hem wil plaatsen (landelijk, regionaal), en aan de grootte van de advertentie. misschien dat je met wat meer familieleden de kosten kunt delen. sterkte ermee..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zijn ' wij' ?
Als je met ca 10 mensen bent, valt het mee.
Maar ben je met een paar, bedenk dan eerst of het reeel is.
vooral in ' grote' kranten zijn dit soort annonces behoorlijk stevig aan de prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geld speelt dus wel een rol vanwege je uitkering dan
wat de prijs is weet ik niet maar t is wel prijzig ja
als er meer vrienden kennissen en/of familieleden zijn kunnen jullie t collectief doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Mirr..dat loopt aardig in de papieren,een advertentie.Persoonlijk liet ik een bloemstuk bezorgen,want wie zegt dat de nabestaande die krant lezen waar je een advertentie plaatst?
De prijs van een bloemstuk kun je zelf aangeven bij een bloemmist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang niet iedereen wil bloemen, persoonlijk vond ik het ook zonde, toen mijn man stierf heb ik bewust op de kaart laten zetten, geen bloemen, liever een bijdrage voor KIKA.
Ondanks dat waren er toch nog verschillende bloemstukken, maar wat moet je daarmee, heb ze naar een kappelletje in de buurt gebracht, je gaat ze niet in huis zetten en mijn man werd gecremeerd, dus konden ze ook niet op het graf.
Een kaart met een persoonlijke tekst zegt veel meer.