Help! ik heb snel informatie nodig :o (woordenboek)?

Ik zit nu aan het einde van de toetsweek op school, en morgen heb ik economie en duits, deze vraag gaat om duits, want m'n mentor zij (duits) dat je een woordenboek moet meenemen omdat er veel moeilijke woorden in zullen komen: maar ik heb er geen... hoe kom ik daar dan snel aan wat ik heb over 10 uur die toets :D

P.s.1>ik weet het het is dom dat ik er nu pas aan denk :P
P.s.2>Bedankt voor het lezen en misschien ook beantwoorden ;)
P.s.3>Bibliotheek is geen optie, pas om 12 uur open... (school bieb ook niet)

Groetjes: Shiva

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien op marktplaats (of een andere tweedehands site), bij iemand die in je buurt woont?

Het beste antwoord

FF de straat door bij de buren.... Vast wel 1 met een woordenboek.

Mede-studenten bellen die niet die toets hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Meteen rond openingstijd naar de boekhandel.

Bruna heeft ze denk ik ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel bij iedereen uit je straat aan en vraag of ze een woordenboek hebben. Bel mensen van andere klassen die het proefwerk al gehad hebben, iemand moet op zijn minst een woordenboek hebben? Vraag aan je vriend, familie etc. Genoeg opties dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als je een Iphone of een Ipod Touch hebt, er zijn woordenboek apps, waaronder ook Duits. Je moet de apps wel kopen, tenzij je apparaat gejailbreaked is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien mag je deze gebruiken:

http://www.mijnwoordenboek.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nope, het word zo'n saai, kaal lokaal :D
Vraag een leerling uit een andere klas of die even het woordenboek kan missen tot na de toets