Hoe kan je een vraag stellen, zonder veel te typen? Ik heb twee handen in gips.

Ik heb twee handen in gips.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beterschap !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aandacht....

Het beste antwoord

Allereerst sterkte gewenst!

Van een lang verhaal een korte maken :)
(zie mijn antwoord)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik hard nodig;-)
+1

Andere antwoorden (13)

Om te beginnen: Niet twee keer hetzelfde typen, een keer zeggen dat je handen in gps zitten is genoeg,

Ten tweede: Gewoon een vraag stellen aan mensen om je heen, en niet op internet. Dan hoef je helemaal niet te typen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo: ?

Of niet eerst vragen hoe je de vraag het kortst kan stellen (lees typen) en direct de vraag stellen die je eigenlijk wil stell

Toegevoegd na 37 seconden:
stell=stellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga browsen met Opera. Heeft een speech engine aan boord zodat je gesproken opdrachten kunt geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies zoals je deze vraag ook hebt getypt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vinger voor vinger. Het hoeft toch niet snel? Dat zien wij helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je muis ga je naar start>programma`s> bureau accessoires> toegankelijkheid> Schermtoetsenbord. Nu kan je met je muis typen ( weet niet of dit makkelijker is vanwege de gips )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wel deze vraag getypt...
Als je dat kunt...gaat het toch beter dan je dacht.
Sterkte...want andere dingen lijken me vreselijk moeilijk met 2 handen in het gips.
Groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je dit nu hebt gedaan.

Sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.

Toegevoegd na 23 seconden:
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
First things first, sterkte

Hier zijn meerdere opties,
-je neemt een spoedcursus voor typen met voeten
-je huurt personeel / familie om voor je te typen
-je stelt je vragen persoonlijk aan mensen, scheelt een hoop typwerk
-breekt het gips eraf, en verbijt de pijn
-zoekt een programma die spraakherkenning heeft voor de pc

(:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij , ik weet niet hoe, kan je op een of andere manier een toetsenbord in beeld krijgen op de computer. Misschien is dit een optie?

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je op schermtoetsenbord zoekt, heb je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Copy paste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind t toch knap dat je het al is gelukt om deze vraag op G.V te zetten
misschien met twee chinese stokjes tussen je vingers zetten en daarmee typen
ik zit dan maar met een hand in het gips dus met de anderen hand kan ik typen en vind t al moeilijk
maar toch beterschap ermee