Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben alltijd heel erg verlegen bij jongens en durf haast niks te zeggen,wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Hey,

Het ene meisje kan zo met iedereen op schieten terwijl het bij de andere wat meer moeite kost. Zelf praat ik wel gewoon tegen de jongens maar loop ik er ook niet zo gauw er naar toe. waarschijnlijk komt dat wel als je ze wat beter kent en anders komen ze misschien wel naar jou toe. Ik zou me er in ieder geval niet zo veel druk om maken en anders gewoon een keer met een vriendin op ze af stappen.

veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen wat je heel graag wil , praten , zet je er overheen . Zo mis je te veel meid , je staat je zelf in de weg . Iets zeggen is beter dan niets zeggen ! Het gaat je lukken , succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf gewoon jezelf.Er zijn jongens genoeg die ook verlegen zijn en die niet altijd ''Miss populair''zien zitten.Zo kom je de ''ware''tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een wat minder lief meisje zijn.;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een bijbaantje mag en wilt doen, dan kan je er een zoeken waarbij je veel in contact komt met mensen.
Bijvoorbeeld verkoopster in een (kleding)winkel.
De eerste vraag is dan makkelijk: "kan ik je helpen" en daarna wat praten over kleding of andere dingen.
Omdat je er veel praat zal je er steeds beter in worden en waarschijnlijk ook minder verlegen.
Sowieso houd je er een zakcentje aan over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vindt hij het wel leuk om wat te vertellen, als je iets zou durven vragen, begint hij misschien wel te vertellen over iets wat hem interesseert?
Als je zelf niets durft of weet te vertellen, dan moet je de ander laten praten? Vraag wat voor muziek hij leuk vindt, of wat voor sport bijvoorbeeld.
Het zou zo maar kunnen dat hij veel vertelt, en jou lief vindt, omdat je zo goed luistert?
Als je van een jongen weet dat hij iets heel leuk vindt, bijvoorbeeld voetbal, dan kan je daar iets over vragen, en als hij een tijdje tegen jou praat, dan word je misschien wat minder verlegen, en durf je nog wat te vragen.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding