ik ben alltijd heel erg verlegen bij jongens en durf haast niks te zeggen,wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (6)

Hey,

Het ene meisje kan zo met iedereen op schieten terwijl het bij de andere wat meer moeite kost. Zelf praat ik wel gewoon tegen de jongens maar loop ik er ook niet zo gauw er naar toe. waarschijnlijk komt dat wel als je ze wat beter kent en anders komen ze misschien wel naar jou toe. Ik zou me er in ieder geval niet zo veel druk om maken en anders gewoon een keer met een vriendin op ze af stappen.

veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen wat je heel graag wil , praten , zet je er overheen . Zo mis je te veel meid , je staat je zelf in de weg . Iets zeggen is beter dan niets zeggen ! Het gaat je lukken , succes .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf gewoon jezelf.Er zijn jongens genoeg die ook verlegen zijn en die niet altijd ''Miss populair''zien zitten.Zo kom je de ''ware''tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een wat minder lief meisje zijn.;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een bijbaantje mag en wilt doen, dan kan je er een zoeken waarbij je veel in contact komt met mensen.
Bijvoorbeeld verkoopster in een (kleding)winkel.
De eerste vraag is dan makkelijk: "kan ik je helpen" en daarna wat praten over kleding of andere dingen.
Omdat je er veel praat zal je er steeds beter in worden en waarschijnlijk ook minder verlegen.
Sowieso houd je er een zakcentje aan over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vindt hij het wel leuk om wat te vertellen, als je iets zou durven vragen, begint hij misschien wel te vertellen over iets wat hem interesseert?
Als je zelf niets durft of weet te vertellen, dan moet je de ander laten praten? Vraag wat voor muziek hij leuk vindt, of wat voor sport bijvoorbeeld.
Het zou zo maar kunnen dat hij veel vertelt, en jou lief vindt, omdat je zo goed luistert?
Als je van een jongen weet dat hij iets heel leuk vindt, bijvoorbeeld voetbal, dan kan je daar iets over vragen, en als hij een tijdje tegen jou praat, dan word je misschien wat minder verlegen, en durf je nog wat te vragen.
Succes!