Wat betekend dit icoon?

Wat betekend dit icoon eigenlijk en waar is deze te vinden?

Picture for question
11 maanden geleden
in: Overig
Antoni
11 maanden geleden
@JJans, waarschijnlijk betekent dit icoon sumoworstelen.
Antoni
11 maanden geleden
@JJans, het kan ook een icoon zijn van gewoon worstelen, niet per se van het sumoworstelen.
jc54
11 maanden geleden
Of een andere vorm van worstelen.

Antwoorden (1)

De meeste overeenkomst hiermee zie ik in het logo voor Worstelen tijdens de Olympische Spelen van 1984 in Los Angeles. De benen hebben daar precies dezelfde houding, alleen wordt de arm van de linker persoon hoger gehouden namelijk tussen hoofd en romp van de rechter persoon.
Amadea
11 maanden geleden