Hoe krijg ik commands zoals /warp in mijn eigen multyplayer wereld?

ik ga een server hosten en dan heb ik wel commands nodig dus kunnen jullie mij uitleggen hoe ik dat in de server krijg?

een jaar geleden
in: Overig
LeonardN
een jaar geleden
Welk spel praat je over?
ThijsLet
een jaar geleden
Minecraft 1.19.4 JAVA editie

Antwoorden (1)

Om commands zoals /warp in je eigen multyplayer wereld te krijgen, moet je een plugin installeren die deze functionaliteit ondersteunt. Er zijn verschillende plugins beschikbaar, zoals EssentialsX, die je kunt installeren via de server-software.
10 maanden geleden