Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijs je volgens apa - stijl naar een conference paper?

Dit is de paper waaraan ik wil verwijzen: https://ieeexplore.ieee.org/document/9206201 (ik weet dat ik de bronvermelding kan kopiëren via cite, maar als ik het check met de APA richtlijnen dan kom ik er niet uit).

Het probleem is dat ieee een Publisher is en geen journal of boek en ik kan nergens vinden welke regels dan gelden.

Deze site: https://www.scribbr.nl/apa-voorbeelden/conferentiepaper/ stond info op, maar gezien het artikel niet een boek of tijdschrift zit en wel is gepubliceerd (door ieee) word ik er niet wijs uit.

Misschien iemand een idee?

Alvast bedankt!

een jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er staat een knop ‘cite this’ op je link, klikken levert

J. Khakurel and J. Porras, "The Effect of Real-World Capstone Project in an Acquisition of Soft Skills among Software Engineering Students," 2020 IEEE 32nd Conference on Software Engineering Education and Training (CSEE&T), Munich, Germany, 2020, pp. 1-9, doi: 10.1109/CSEET49119.2020.9206201.
(Lees meer...)
een jaar geleden
GK93
een jaar geleden
Die had ik inderdaad gezien, maar probleem is dat als ik het check met de APA richtlijnen, de manier van schrijven niet echt overeen komt
Thecis
een jaar geleden
Maarvals je de APA richtlijnen hebt, weet je toch meteen hoe je het zou moeten noteren?
Volgens de APA-stijl verwijs je naar een conference paper door de auteur(s) te vermelden, gevolgd door het jaar van publicatie, de titel van het paper, de naam van de conferentie, de locatie en de datum. Bijvoorbeeld: Doe, J. (2019). The impact of climate change. Paper gepresenteerd op de International Conference on Climate Change, Londen, UK, 1-3 juli.
(Lees meer...)
9 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding