Dat hangt af van het soort tuintegels en de weersomstandigheden. Een reden kan zijn dat sommige tegels warmer zijn dan de ruimte ertussen, waardoor de sneeuw op de tegels sneller smelt of sublimatie ondergaat
Tuintegels kunnen warmer zijn dan de ruimte ertussen omdat ze meer warmte vasthouden of absorberen dan de lucht of de grond.
Daarnaast: als de aarde boven de tegels uitsteekt, kan wind de sneeuw er tegenaan blazen.
Toegevoegd op 11 maart 2023 08:17: tekst
SimonV
een jaar geleden
erotisi
een jaar geleden
En mss oor meer vocht en wind