Horen je verloonde uren op je loonstrook elke maand hetzelfde te zijn?

Ik merkte op dat ik 3 maanden achter elkaar dezelfde verloonde uren op mijn loonstrook had staan. Nu heb ik sommige maanden meer gewerkt als die verloonde uren. Soms meer dan mijn contracturen maar mijn verloonde uren blijven hetzelfde op mijn loonstrook. Weet iemand of dit klopt?

een jaar geleden
in: Overig
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Wat voor contract heb je? Vast aantal uren per week?
kyara08
een jaar geleden
Ja, vast aantal uren per week
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
En kan het dan zijn dat je ook minder uren gaat werken in bv. februari. Of in de maanden met veel feestdagen?!

Antwoorden (1)

Ja, je verloonde uren moeten elke maand hetzelfde zijn. Als je meer of minder uren hebt gewerkt, moet je loonstrook hier rekening mee houden.
10 maanden geleden