Weet iemand een site waar ik gratis T shirts kan bestellen?

weet iemand waar ik gratis T shirt kan bestellen en alleen de verzendkosten moet betalen? www.vistaprint.nl is dat iets? is dat geheel gratis? andere sites?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Antwoorden (2)

Denk niet dat vista print gratis is, ze maken ook zogenaamd gratis visite kaartjes en met drukkosten= verzendkosten kosten die nog steeds rond de € 10.00 en dat noemen ze gratis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb even voor je bij hun ingelogd en de t-shirt prijs is;

T-shirts
Vanaf € 11,49
T-shirts zijn originele weggevers en perfect als reclame voor uw onderneming.
100% voorgekrompen katoen
Gemakkelijk te ontwerpen en te bestellen
Beschikbaar in de maten S, M, L, XL en XXL

Toegevoegd na 4 minuten:
Dus vanaf he en daar komen de BTW en verzendkosten nog bij.
Ik denk niet dat je ze ergens gratis kunt krijgen er zit altijd wel ergens een addertje onder het gras.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet via internet. Misschien zijn ze in een weggeefwinkel te krijgen. Maar reken er niet op dat ze dan altijd nieuw zijn...