Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke kabel of accu voor dit?

ooit heb ik een draagbare werklamp gekocht met usb en accu maar nu weet ik totaal niet meer welke oplaadbare batterij ik nodig heb ben deze oplader kwijt internet vind ik niets. je hebt van boven een stuk waar de usb of zo in moet

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze lamp heeft een ingebouwde accu en heeft dus geen extra batterij nodig. Gewoon aansluiten op een usb-lader om op te laden en hij zou het weer moeten doen. Er zit normaal gesproken een usb-kabel in het uitklapbare handvat.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 10 januari 2023 12:50: afbeelding
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Niet alle USB-laders zijn geschikt voor het opladen van werklampen. Dit komt omdat werklampen vaak meer stroom nodig hebben dan andere USB-apparaten, zoals smartphones of tablets.
Er zijn twee belangrijke kenmerken waar je op moet letten bij het kiezen van een USB-lader voor een werklamp: de uitgangsstroom en de uitgangsspanning. De uitgangsstroom geeft aan hoeveel stroom de lader kan leveren, en wordt vaak uitgedrukt in ampere (A). Werklampen hebben vaak een hogere stroomvraag dan andere USB-apparaten.
De uitgangsspanning geeft aan hoeveel spanning de lader levert, en wordt vaak uitgedrukt in volt (V). USB-laders leveren meestal 5V, en werklampen hebben vaak ook een ingangsspanning van 5V, maar het is belangrijk om dit te controleren in de specificaties van de werklamp.
In het algemeen, een USB-lader met een uitgangsstroom van 2A of hoger en een uitgangsspanning van 5V is geschikt voor de meeste werklampen.
https://chat.openai.com/chat
bamibal
een jaar geleden
Met ChatGPT kan Goeievraag wel inpakken!
SimonV
een jaar geleden
Nee. ChatGPT zit er soms nog faliekant naast...
lakotaxox200
een jaar geleden
ik had hem gekocht bij action maar ik ben de kabel kwijt dus kan ik ze niet meer opladen ik heb op internet gezocht voor de oplader of de kabel voor deze lamp maar vind er totaal niets en het is wel geen gewone usb kabel in die aansluiting voor de usb zitten langs beide kanten gaatjes dus daarom dat ik dus vroeg welke kabel om die lamp op te laden of is dat iets anders dan? nogmaals bedankt voor het antwoord

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding