Ik zoek een lamp voor als de elektriciteit langdurig uitvalt. wie weet een goeie?

Een lamp niet op batterijen want die gaan snel op en niet een oplaadbare (want de elektriciteit is dan dus uitgevallen) en met genoeg licht om een kamer van 25 m2 goed te verlichten.

een jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

een jaar geleden
Er zijn lampen voor o.a. kamperen die je kunt opwinden. Verkrijgbaar bij veel zaken zoals Bol.com, Amazon, etc.
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden
Een schudlamp of -lantaarn. Door middel van schudden wordt zo'n lamp opgeladen en hij geeft daarna licht via een felle led. Na een minuut schudden geeft ie al een half uur licht. Er zit een ring aan waaraan je de lamp kunt ophangen.
. . .
En een ander alternatief is een lamp die je overdag met zonnecellen oplaadt.
Toegevoegd op 1 december 2022 15:33: tekst
Amadea
een jaar geleden