Wat is er met mijn plant?

Ik kreeg van iemand wat planten, die het bij haar niet goed deden. De andere planten kwamen er weer bovenop, maar deze blijft kwakkelen. Weet iemand wat er met deze plant aan de hand is, en vooral: wat ik eraan kan doen? Hij is wat slap, en gelig?

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
Amadea
een jaar geleden
Vermoedelijk kun je het best met de bovenste segmenten proberen nieuwe exemplaren te kweken. Deze is al te ver verrot om nog te kunnen herstellen.
Ritsuka
een jaar geleden
Waarschijnlijk teveel water gehad. Wat voor potgrond zit er bij? Kan hij zn water wel kwijt?
Z512099
een jaar geleden
Zou vergaande droogrot kunnen zijn, is goed voor de kliko.
HannekeJanssen
een jaar geleden
Ik ha proberen hem een doorstart te geven
Dank jullie wel voor de raad!

Geef als eerste antwoord