Ik wil mijn sim kaart kopieren naar een ander simkaart is er een simpel gratis programma ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
8.2K

Het beste antwoord

In belgië kun je overal simkaartlezers/schrijvers kopen, kosten bijna niets en werken heel goed...
Daar zit een programma bij...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon in de kaartlezer van je pc of anders in een usb adaptor.
Dan naar je pc kopieeren.
Nieuwe sim in kaartlezer of adaptor en knippen en plakken maar weer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel telefoons hebben de optie om de gehele SIM kaart naar het telefoon geheugen te kopieren.
Dan zou je dus eerst met je oude SIM kaart in de telefoon alle nummers naar het telefoon geheugen moeten kopieren, en vervolgens je nieuwe SIM kaart in de telefoon stoppen en de nummers weer terug kopieren van telefoon naar SIM