Zou GV zijn dagelijkse limiet van commentaar dat je kunt geven op moeten heffen?

Ik ben momenteel vrij actief, en door inhoudelijk te reageren op antwoorden die mensen op mijn vraag geven kan ik nu ineens de rest van de dag geen commentaar meer geven op antwoorden van vragen. Ik kan me goed voorstellen dat GV wil voorkomen dat mensen overal en op elk antwoord gaan lopen zeiken, maar meestal hebben die reacties ook inhoudelijk een toegevoegde waarde aan de vraag/het ontwerp.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik vind het een goed idee om de limiet op te heffen.

Als het opheffen als zodanig niet wenselijk zou zijn om een voor mij onbekende reden dan lijkt het me in ieder geval geschikt dat je bij antwoorden op je eigen vragen wel onbeperkt(er) kunt reageren.

Ik heb soms ook de neiging om te willen reageren op antwoorden op door mij gestelde vragen, maar ik loop er wel eens mee vast omdat het ineens niet meer kan. Dit ervaar ik als lastig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik vind een limiet goed. Wel dat je meer reacties mag geven als je meer punten hebt.
Ook een soort anti-verslavings maatregel.

Toegevoegd op 24-04-2009 12:23:01
Wederom trouwens een mooi voorbeeld dat een een 'interactieve wishlist' goed dienst zou kunnen doen.
Als wish kan je dan aangeven dat er meer commentaren gegeven moeten kunnen worden. (Voor de link: zie 'reacties'). De community kan er dan op stemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom moeten meer punten in die zin beloond worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet toch iets met je punten kunnen ;).
Maar als je meer punten hebt, ben je meestal ook serieuzer (over 't algemeen, dan). Dat zal dan ook gelden voor de reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/ondersteunt-vurige-verzoek-gv-ilse.6274
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep ;). Maar ik had die vraag destijds ook op een verkeerd tijdstip gesteld ('s nachts). Veel te weinig reachties oo wat totnutie één van de beste voorstellen is.
Ja inderdaad, het heeft wel iets oneerlijks. Zo in de zin van de goeien moeten onder de kwaaien lijden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens en als dat niet kan, misschien wel het volgende: dat je kunt zien hoeveel je er nog over hebt... Dan kun je even wat zuiniger doen met reageren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er al een limiet is, want zelf ben ik die nog nooit tegen gekomen. Maar dan ben ik ook niet puntengeil of stamgast hier.
Een limiet tot 100 punten of zo? Lekker laten voortbestaan... Die eerste honderd heb je met een dag of wat wel te pakken, en als je zo volhardend bent, dan ben je eventueel spam-gedrag toch wel grotendeels verleerd. Daarna lijkt me een limiet niet meer van toepassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet waat die limiet ligt, maar dan moet je wel behoorlijk verslaafd zijn aan deze site. Dus goed dat er een limiet is. Gewoon bescherming van de gebruiker tegen zichzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind het een super idee! Er zijn diverse personen die overal op reageren, zonder een antwoord te geven. Zelfs hun twijfel zetten ze neer. Ook op deze vraag zie ik.....

Toegevoegd op 25-04-2009 11:49:28
Het vreemde is dat ze het helemaal eens zijn met deze vraag...misschien leren ze er wat van......

Toegevoegd op 25-04-2009 11:52:05
Sorry, ben net wakker....vindt het dus een goed idee om de limiet te houden! Had ff niet goed gelezen..sorry Zon!