Heeft elke zebra evenveel strepen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K
Antoni
15 jaar geleden
Stel je deze vraag om deze website te testen? Flauw, hoor!

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, elke zebra heeft een uniek streeppatroon
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben onderzoek gaan doen naar het antwoord... Ik kan je zeggen dat ik heb kunnen vaststellen dat ze allemaal wel 4 poten hebben, maar niet evenveel strepen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Zebra's hebben toch benen?
Nee, is verschillend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, elke zebra heeft zijn/haar eigen unieke streepjescode.

En dan zijn er ook nog eens drie verschillende soorten zebra's die ook weer van elkaar afwijken (voornamelijk qua grootte).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelfs een zebrapad heeft niet altijd evenveel strepen. Als de weg breder is zijn er meer strepen. Even Zebra intypen en je had het geweten.