Waar koop ik een goedkope vliegticket naar Peru?

Wie weet waar ik een goedkope vliegticket naar Peru kan boeken.

Ik kom steeds uit op de KLM, alles uit west Europa gaat via Amsterdam.

Wie weet andere sites voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

kijk eens op cheaptickets.nl of op vliegwinkel.nl
Als je het niet erg vind om 1 of meer keer over te stappen en de wachttijd voor leif te nemen, kan je een stuk voordeliger uit zijn. Je kan dit aangeven bij je aanvraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag eens of Joran van der S. er nog eentje over heeft..

De komende tijd heeft hij de zijne toch niet meer nodig..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dat is een ticket vanuit Peru en niet naar Peru, dus dat is niet de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het, maar het was gewoon een grapje van mij..
Via de site van worldticketcentre kom ik uit op Met LAN Airlines voor (€ 873,-)

http://www.worldticketcenter.nl/zuid-amerika/peru/lima/vliegtickets-lima#getticket

Ik heb met LAN gevlogen, goede toestellen, heel uitgebreid entertainmentsysteem, vriendelijke crew.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verstuur jezelf als pakketje. Dat is het meest goedkope denk ik ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij Iberia. Die hebben veel verbindingen naar Zuid Amerika en vaak ook aanbiedingen. Ivm de taal is Zuid Amerika een geliefde bestemming voor Spanjaarden.