Is het mogelijk om een drukmeter aan te sluiten op een hydraulische potkrik?

Ik heb een potkrik zoals op het plaatje maar nu wil ik graag kunnen zien met hoeveel kracht de krik ongeveer werkt. Is het mogelijk om op het gat waarmee je de krik kunt bijvullen met olie een drukmeter (manometer) te plaatsen?
Ik kwam eigenlijk op het idee door die andere krik op het plaatje met de drukmeter. Is daar de drukmeter dan niet aangesloten op de vulopening?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
16.5K
TurfGraver
3 jaar geleden
Lijkt mij overigens kompleet zinloos...

Antwoorden (1)

Je zou er wel zoiets in kunnen draaien, maar het heeft totaal geen nut. Achter de plug (om bij te vullen) zit het reservoir en dat is drukloos.
jc54