Onze zoon wordt binnenkort 18 jaar oud. Wat is de beste ziektekostenverzekering in zo'n geval?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Op deze site kan je vergelijkingen maken en uitzoeken wat het beste past.
Soms zijn er ook studentenverzekeringen die collectief worden gesloten met een korting. Informeer hierover eens bij de universiteit of hogeschool, bij de administratie of daar iets over bekend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet kijken wat hij nodig heeft
als hij brildragend is of een beugel heeft of heel vaak naar de therapie moet
je kunt op veel site s gewoon invoeren wat belangrijk is voor je en of je er wel of niet voor verzekerd wilt zijn
die dingen vink je aan en je krijgt je totaalpremie te zien
let wel goed op voor hoeveel je er verzekerd bent
want bij de ene krijg je 200 euro per jaar voor een bril en bij de andere misschien 200 per 2 jaar