wat te doen?

er is kermis bij ons.
ik kan er niet naar toe omdat mijn vader geen geld krijgt nu en mijn moeder is niet thuis....we kunnen geen geld lenen en wil echt ZO graag naar de kermis.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

kimy, ga d'r heen. Ongetwijfeld kom je vrienden tegen. En...., echte vrienden maken er natuurlijk samen een gezellige kermis van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ga lekker naar de kermis.Misschien wordt je wel gevraagd door een leuke jongen om mee te gaan in de botsauto.

Toegevoegd na 56 seconden:
Lekker van de sfeer genieten en van de muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij vind geen enkele jongen mij leuk....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast wel hoor!Niet zo denken dan lukt het nooit.Je ziet er leuk uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Loenie en Mayflower. Tuurlijk is er een jongen die jou leuk vind!
De kermis is idd heel leuk, maar je weet al ver van te voren wanneer er kermis is, dus had je zelf wat geld kunnen sparen door klusjes te doen of iets dergelijks. Als er thuis geen geld is voor de kermis is dat jammer, maar eten en onderdak zijn belangrijker.
Zonder geld naar de kermis gaan kan natuurlijk ook, al is dat veel minder leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mocht ook nooit naar de kermis vroeger, omdat mijn ouders er tegen waren. (ze noemden dat werelds vermaak)
En het was nog wel bij ons voor de deur!
Ik ging (stiekem) toch kijken; rondlopen daar en eerlijk gezegd snapte ik niet goed wat mensen leuk vonden aan dat prijsschieten, ronddraaien in misselijkmakende machines, lawaai, vissen van nephorloges en andere tierlantijnen, maar het fascineerde toch.
Soms kwam ik iemand tegen die trakteren wilde op iets lekkers of een attractie.
Maar nadat ik 1 x kotsmisselijk uit een of ander zweefgeval ben gekomen, was ik snel genezen.
Ik zeg dit allemaal om je wat te troosten..maar besef ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga gewoon naar de kermis met een paar vriendinnen, en je zult de dag van je leven hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien werken voor je geld. Een heitje voor een karweitje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lege flessen inleveren, een klusje voor een bekende, een baantje zoeken.
Je kan ook gewoon gaan en een beetje rondkijken, is ook gezellig toch...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag op de kermis of je ergens 1 of 2 uurtjes kan helpen om wat te verdienen en daarna kan je met die centjes daar iets leuks doen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben pas 12, dat mag ik nog niet