Hoe heet de tropische vis waarvan het lijkt alsof hij/zij altijd 'nee' schud

Ik was laatst in het tergooi ziekenhuis, op de afdeling waar je blod laat prikken en daar hadden ze een aquarium voor tropische vissen. Daarin zwom een via van ongeveer 5cm
met grote oven en het leek net alsof hij 'nee' aan het schudden was terwijl hij zwom. Ik vond dit en heel grappig gezicht en wil deze vis nu ook in mijn eigen tropisch aquarium. Weet iemand misschien welke soort vis ik bedoel?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Parkison Nemo?

Antwoorden (1)

Een vis die dat doet is mij niet bekend, maar waarschijnlijk is er iets mis met deze vis, als ze een ontstoken keel hebben, of er zit iets in, dan maken ze ook deze beweging.
Het kan een stukje waterplant zijn, of een klein steentje.
Als je weer in het gooische ziekenhuis komt,( Hoop het niet voor je) kijk dan even of de vis er nog wel is en of hij nog steeds nee schud.