hoe je eigen shortcut-buttons maken ?

Hallo !

Ik had graag geweten hoe ik mijn eigen buttons kon maken.
Momenteel heb ik er staan onder mijn menubalk. O.a. een button van youtube,
ebay, amazon.com, en als ik er op klik opent de site vanzelf.

Nu zou ik er enkele buttons bij willen zetten (vb hotmail, facebook, google) als ik op de
button druk dat dan de pagina verschijnt en niet telkens de pagina moet typen (www. ...)

hartelijk bedankt !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Klik het programma icoon aan en klik op rechter muisknop.
Kies snelkoppeling maken en je hebt een shortcut.
Die kun je ook op een andere plek knippen en plakken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Na wat beter lezen zie ik dat je het snelmenu bedoeld.
Je kunt buttons aan het snel menu toevoegen door er snelkoppelingen heen te slepen. Moet je eerst wel de taakbalk ontgrendelen door de muis op de taakbalk te houden op rechtermuisknop te drukken en optie taakbalk vergrendelen uit te zetten.

Toegevoegd na 5 minuten:
Daarna taakbalk weer vergrendelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is héél simpel: in je browser ga je naar de site waarvan je een snelkoppeling wilt zien in je menu-balk. Vervolgens ga je met de muis in de adresbalk van je browser op het adres staan. Je drukt de linkermuis-knop in en sleept het adres naar de juiste plek op de menu-balk, laat de muisknop los... et voilá!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
nooit geweten, nu net voor het eerst gedaan :-) +1