Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je naar het uitzendbureau voor een bijbaantje/vakantiewerk ? (ik ben 15)

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
805

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja hoor. Is waarschijnlijk het beste. Maar kijk in je eigen omgeving via het plaatselijk blaadje, daar staan ook nog wel eens baantjes in.
Je hebt ook nog een site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De minimale leeftijd voor een bijbaantje of vakantiewerk door het uitzendbureua is 15 jaar.
Dus dat zou makkelijk kunnen.
Als je je inschrijft bij een uitzendbureau weet wel dat je erg afhankelijk bent.
Dat je beter zelf winkels in je omgeving kan benaderen voor werk.
Je kan ook kranten uitspitten voor bedrijven en winkels waar ze nog mensen zoeken.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, gewoon inschrijven en als het kan bij een paar verschillende.
Dan maak je de meeste kans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Je kunt nog beter bij winkels gaan vragen of ze iemand zoeken. Als 15 jarig ben je een goedkope kracht voor ze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel, maar als ik een vakantiewerker van 15 jaar nodig heb ga ik niet naar een uitzendbureau, want dat uitzendbureau is veel te duur.

Je kunt daarom beter zelf contact zoeken met bedrijven waar je zou willen werken. Gewoon naar de personeelsafdeling vragen, die bijten niet en kunnen je verder helpen. Wees voorbereid op regelmatig 'nee' horen, maar aan de andere kant: je hoeft maar 1 keer 'ja' te horen en dan heb je je baantje.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kost het geld? :O
itsme
13 jaar geleden
Het uitzendbureau kost geen geld voor de werknemers die via hen worden uitgezonden. Maar het uitzendbureau kost geld voor het bedrijf dat mensen via het uitzendbureau inhuurt. Er wordt gewoon een veel hoger uurtarief in rekening gebracht dan wat de uitzendkracht zelf ontvangt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding