Kan je naar het uitzendbureau voor een bijbaantje/vakantiewerk ? (ik ben 15)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ja hoor. Is waarschijnlijk het beste. Maar kijk in je eigen omgeving via het plaatselijk blaadje, daar staan ook nog wel eens baantjes in.
Je hebt ook nog een site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De minimale leeftijd voor een bijbaantje of vakantiewerk door het uitzendbureua is 15 jaar.
Dus dat zou makkelijk kunnen.
Als je je inschrijft bij een uitzendbureau weet wel dat je erg afhankelijk bent.
Dat je beter zelf winkels in je omgeving kan benaderen voor werk.
Je kan ook kranten uitspitten voor bedrijven en winkels waar ze nog mensen zoeken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, gewoon inschrijven en als het kan bij een paar verschillende.
Dan maak je de meeste kans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Je kunt nog beter bij winkels gaan vragen of ze iemand zoeken. Als 15 jarig ben je een goedkope kracht voor ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan wel, maar als ik een vakantiewerker van 15 jaar nodig heb ga ik niet naar een uitzendbureau, want dat uitzendbureau is veel te duur.

Je kunt daarom beter zelf contact zoeken met bedrijven waar je zou willen werken. Gewoon naar de personeelsafdeling vragen, die bijten niet en kunnen je verder helpen. Wees voorbereid op regelmatig 'nee' horen, maar aan de andere kant: je hoeft maar 1 keer 'ja' te horen en dan heb je je baantje.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kost het geld? :O
itsme
13 jaar geleden
Het uitzendbureau kost geen geld voor de werknemers die via hen worden uitgezonden. Maar het uitzendbureau kost geld voor het bedrijf dat mensen via het uitzendbureau inhuurt. Er wordt gewoon een veel hoger uurtarief in rekening gebracht dan wat de uitzendkracht zelf ontvangt.