Ik heb op www.sneaker-boutique.nl schoenen besteld, en na 2wkn nog geen mail gehad, wat kan ik doen?

Ik heb alleen een mail gehad toen ik het had besteld meer niet. Wat zou ik kunnen doen om eventueel mijn geld terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.4K
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Ik vrees sat je naar je geld kunt fluiten :-(
Dat is duidelijk zo'n oplichters site. Geen contact gegevens, geen waarborg, geen kvk.
Utrecht
3 jaar geleden
Het bedrijf achter www.sneaker-boutique.nl staat geregistreerd in Hong Kong.
Dus óf je schoenen zijn onderweg vanuit China/HongKong en het duurt nog een paar weken, óf er komen geen schoenen en je bent je geld kwijt.
Een volgende keer zou ik eerst wat meer onderzoek doen over waar je spullen online besteld. Waar komt het bedrijf vandaan, zijn er contactgegevens, wat zijn ervaringen (reviews) van anderen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb ook een review achtergelaten op trustpilot.

Antwoorden (1)

Eerst proberen contact te leggen en het proberen op te lossen. Mocht dat helemaal niet gaan lukken, dan kun je aangifte doen bij de politie.
Misschien samen met andere gedupeerden? Ik vond dit voor je:
https://nl.trustpilot.com/review/sneaker-boutique.nl