Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb op www.sneaker-boutique.nl schoenen besteld, en na 2wkn nog geen mail gehad, wat kan ik doen?

Ik heb alleen een mail gehad toen ik het had besteld meer niet. Wat zou ik kunnen doen om eventueel mijn geld terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.4K
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Ik vrees sat je naar je geld kunt fluiten :-(
Dat is duidelijk zo'n oplichters site. Geen contact gegevens, geen waarborg, geen kvk.
Utrecht
3 jaar geleden
Het bedrijf achter www.sneaker-boutique.nl staat geregistreerd in Hong Kong.
Dus óf je schoenen zijn onderweg vanuit China/HongKong en het duurt nog een paar weken, óf er komen geen schoenen en je bent je geld kwijt.
Een volgende keer zou ik eerst wat meer onderzoek doen over waar je spullen online besteld. Waar komt het bedrijf vandaan, zijn er contactgegevens, wat zijn ervaringen (reviews) van anderen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb ook een review achtergelaten op trustpilot.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eerst proberen contact te leggen en het proberen op te lossen. Mocht dat helemaal niet gaan lukken, dan kun je aangifte doen bij de politie.
Misschien samen met andere gedupeerden? Ik vond dit voor je:
https://nl.trustpilot.com/review/sneaker-boutique.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding